5 Ocak 2015 Pazartesi

KOT PANTOLONDAN ÇANTA NASIL YAPILIR?

KOT PANTOLONDAN ÇANTA 

           En sevdiğiniz  kot pantolonunuz yıprandı diye üzülmeyin ya da eşinizin kotu yırtıldı diye atmayın. Giyemiyorsanız takarsınız.  Yapımı çok kolay. Ağ kısmının hizasında bacakları kesiyoruz. İstediğimiz şekilde işleyip ve süslüyoruz.




      Bu çantayı eşimin pantolondan yaptım. Anglez tekniği ile şerit ördüm, sonra bir model üzerine anglezi dikerek  deseni oluşturdum. Brezilya Nakışı tekniği ile  kelebek kanatlarının ve yaprağın içini işledim. Yazın  bebek çantası olarak kullanıyorum. Ön ve arka cepleri sayesinde çantanın göz kısmı da artmış oluyor.

 

     Bu da benim kot pantolonum. Aynı şekilde bu çantayı da işledim.
      Siz de benim gibi dikiş dikme bilmiyorsanız ve dikecek bir arkadaşınız yoksa( benim arkadaşım sağolsun  dikti ) terzide içine bir astar, birde ağzına fermuar diktirerek kullanmaya başlayabilirsiniz.



            İyi günlerde kullanın. :)

8 yorum:

  1. Çok çıtı pıtı bir çanta olmuş. Emeklerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğendiğine sevindim. Sevgiler.

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)) Sizi takibe aldım bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, uğrarım mutlaka.

      Sil
  3. Çok yaratıcı olmuş tebrikler :)
    Blogunuzu yeni keşfettim,takibe aldım.Sizi de beklerim..
    sirinkanatlar.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ederim. Farklı şeyler yapmayı seviyorum. ben de takibe alıyorum. Bloğumda blog keşif etkinliği yapıyorum. sen de bloğunda duyurursan sevinirim. Böylece daha çok bloğu takip etme şansımız olur ve sende farklı bloglarla tanışma fırsatı bulmuş olursun. Sevgiler

      Sil
  4. Çok güzeller, dantel anglezle kotun bir araya gelmesi pek beklenmese de sonuç süper olmuş. Kot kumaşın garip bir büyüsü var, her şeye yakışıyor. Ellerinize sağlık , güle güle kullanın.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Anglezle yatak örtüsü işlemiştim. Ordan kalan parçaları değerlendirmek istedim.Dikilmeden işleseydim zor olmazdı ama Dikilmiş çantaya işlemek zor oldu. Sonuçta güzel oldu. Beğendiğine sevindim.

      Sil