9 Mayıs 2016 Pazartesi

ZARF VE NOT KARTI NASIL YAPILIR?

ZARF VE NOT KARTI YAPIMI


          Bulunduğun yer küçük bir yer olunca istenilen şeyleri bulmak zor oluyor. Nasılsa renkli zarflara sığar  diye tebrik kartlarını yaparken içine koyacağım zarfı düşünmemiştim. Kartlar hazır olunca zarf arayışım başladı ve nereye girsem klasik beyaz zarf gösterdiler. Yapılan kartlar mümkün değil sığmazdı. Yapılacak iki  şey vardı ya ilçeye gidince almak ya da kendim yapmak. İlk seçeneği
beklemek zaman alacaktı. Ben de kendim yapmaya karar verdim. tabi diğer zarflar gibi olmasa da benim işim işimi görecek kadar oldu.Peki bunun için ne mi kullandım?
         -Renkli A4 kağıdı , yapıştırıcı



Kağıdımızı şekildeki gibi  bir parçası uzun, bir parçası kısa olacak şekide ikiye katlıyoruz.

                                        

Şekildeki gibi her iki parçayı yarım cm içeri katlıyoruz.


Katladığımız parçalara yapıştırıcı sürüp yapıştırıyoruz.



      Kartımızın ebatından biraz küçük şekildeki gibi renkli kartondan kesiyoruz. Tebrik kartına not kağıdının köşelerine gelecek 1 cm' lik keserek  çentikler atıyoruz. Not kağıdını köşelere yerleştirip , sevdiklerimize güzel düşüncelerimizi yazıyoruz.


    Artık kartımız hazır zarfa koyup, ağzını yapıştırabiliriz. 
    Postalamak için gerekli adresler yazılınca sevdiklerimize jet hızında ulaşacaktır.
    Doğum günleri davetiyesini, özel günlerde sevdiklerinize süpriz yapmak için hatta düğün davetiyelerinizi kendiniz hazırlayabilirsiniz.( düğün davetiyesi çılgınca olabilir ama en azından yakın akrabalarınızın kini kendiniz yapabilirsiniz.)
Kart örnekleri için  Buradan ve Buradan ulaşabilirsiniz.

    YAPAMAM DEMEYİN SADECE İSTEYİN VE DENEYİN.....

2 yorum:

  1. Oldukça pratik ve harika bir sonuç çıkmış ortaya..
    Klasik zarf olsa belki bu kadar iyi bir uyum sağlayamazdı. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Demokraside çareler tükenmiyor. Sevgiyle kal :)

      Sil